Опис
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
Відсутність спортивного обладнання відповідно до Типового переліку обладнання у ДНЗ, що є запорукою успішного фізичного розвитку дошкільників.
Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)
Проект надасть можливість займатись фізичною культурою та спортом усім вихованцям ДНЗ, їхнім батькам та працівникам ДНЗ, що є учасниками освітнього процесу.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
Забезпечити оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу, спортивно-масової роботи відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти щодо повноцінного фізичного розвитку дітей
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
1. Створити проектну групу з працівників ДНЗ та представників батьківської громади.
2. Провести проектне дослідження спортивно-ігрового обладнання, що пропонується вітчизнями виробниками, враховуючи якість, безпечність, ціну.
3. Розробити нормативно-методичну документацію до проекту.
4. Замовити необхідне обладнання.
5. Встановити спортивно-ігрове обладнання.
6. Провести обстеження встановленого обладнання та оформити відповідний акт.
Ключові показники оцінки результату проекту
Забезпечити ефективність у співвідношені затрачених ресурсів з досягнутими результатами:
-підвищити рівень охоплення усіх учасників навчально-виховного процесу фізичною культурою та спортом;
-пропоганда здорового способу життя;
-створення сучасного фізкультурно-спортивного середовища для зміцнення та збереження здоров’я усіх учасників освітнього процесу;
-за короткий термін створення продукту довготривалого використання, що має користь для здоров’я дітей та дорослих;
-поєднання фізичного та естетичного виховання дошкільників з метою забезпечення гармонійного розвитку.
Очікуваний термін реалізації проекту
1-2 міс.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Інфляція
Приклади (кейси) схожих рішень
ДНЗ м. Києва
Мета проекту
Створити безпечне розвивальне середовище, екологічно сприятливий життєвий простір для умов цілісного розвитку дошкільників та використання у освітньому процесі здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій