Опис
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
Сьогодні анімація важлива, як ніколи.
У західному світі анімаційне кіно не просто вид мистецтва, а окремий напрямок економіки, що має потужний вплив на соціальну та культурну ситуацію в країні.
Глобальну роль відіграє анімація і у житті дітей. Окрім розваг мультфільми вчать їх розрізняти добро і зло. З мультфільмів діти дізнаються, що таке дружба, людяність, любов, патріотизм та громадський обов'язок. Інвестуючи в розвиток анімації ми інвестуємо в майбутнє наших дітей.
Наразі у місті фактично відсутні умови для навчання та створення анімації. Вирішити цю проблему можна придбавши сучасне обладнання для зйомки та монтажу. Це дасть можливість місцевій молоді здобути початкові знання з анімації, створювати фільми, та популяризувати місто Хмельницький в Україні та світі.
Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)
Основна цільова аудиторія
• Студенти художніх та дизайнерських спеціальностей.
• Учні старших класів, що мають початкову художню освіту.
• Професійні художники, дизайнери, режисери, оператори.
Другорядна цільова аудиторія:
• Всі бажаючі освоїти мистецтво анімації.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
1. Обладнати приміщення сучасною технікою.
2. Створити команду по створенню анімації із талановитих учнів та студентів
міста.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
1. Придбання
• Цифрове обладнання та фототехніка
• Спеціалізовані меблі, пристрої та комплектуючі
• Витратні матеріали
2. Налаштування техніки, встановлення спец пристроїв та збирання меблів
3. Створення команди по зйомці анімаційного кіно із талановитих студентів та учнів міста.
Ключові показники оцінки результату проекту
• Зростання кількості людей, що займаються анімацією.
• Розвиток мистецтва анімації у місті.
• Щорічне створення анімаційних фільмів.
Очікуваний термін реалізації проекту
4 місяці
1-й. Закупка техніки, матеріалів, комплектуючих, послуг.
2-й. Налаштування техніки, встановлення програмного
забезпечення, збирання меблів та спец пристроїв.
3-й. Створення сторінок в соц мережах. Розробка та створення
рекламних матеріалів. Запуск рекламної кампанії відбору
учасників до студії анімації.
4-й. Відбір кращих кандидатів. Презентація студії.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Низька зацікавленість основної цільової групи даним напрямком.
Підвищення вартості матеріалів та цифрової техніки.
Приклади (кейси) схожих рішень
Подібні кейси були реалізовані в м. Києві.
1. Дитяча анімаційна студія «Крок» http://krok-studio.kiev.ua/
2. Студія кіно, анімації та медіамистецтв "Червоний собака" https://www.facebook.com/chervoniysobaka/?fref=ts