Опис
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
Неефективне проведення корекційних занять через відсутність кабінету та необхідної матеріальної бази для формування в учнів практичних навичків введення домашнього побуту.
Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)
Діти з особливими освітніми потребами (діти з інтелектуальними порушенями, діти з синдромом Дауна, та порушенням аутичного спектру), вихованці дитячих будинків.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
Для дітей з особливими потребами вкрай необхідні умови для кращого виховання навиків самообслуговування і пристосування до умов в сучасному житті. Для цього потрібно організувати базу, яка дасть можливість сформувати навики, які знадобляться для повноціного життя в суспільстві. Робота кабінету буде спрямована на повноцінне сприйняття дітьми необхідних відомостей, формуванні дій і прийомів, а згодом – на різноманітне їх закріплення і регулярне застосування на практиці.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
1. Підведення подачі води.
2.Проведення каналізації.
3. Ремонт приміщення.
4. Купівля меблів та техніки.
5. Облаштування кабінету та підключення техніки.
6. Розробка занять та тренінгів з соціально-побутового орієнтування.
7. Реалізація проекту на практиці.
Ключові показники оцінки результату проекту
Засвоєння морально-етичних норм поведінки, виховання навичок спілкування серед дітей з особливими потребами, практична підготовка учнів до самостійного життя та праці, формування в них знань і вмінь, які сприятимуть соціальній адаптації.
Очікуваний термін реалізації проекту
З січня по серпень 2019 року
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Інфляція
Приклади (кейси) схожих рішень
Гуляйпільська спеціальна загальоосвітня школа-інтернат,
Гвіздецька спеціальна загальоосвітня школа-інтернат
Мета проекту
Допомогти дітям з особливими потребами засвоїти нові знання, систематично формувати і вдосконалювати в дітей необхідні їм навички самообслуговування, ведення домашнього господарства, орієнтування в навколишній дійсності
Проект реалізовуватиметься на об’єкті галузі
Хмельницької спеціальної загальноосвітньої школи №32