Опис
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
Сьогодні гостро стоїть проблема отивації навчальної діяльності і практичного спрямування отриманих знань. Діалогова комунікація за допомого відео-, графічних, текстових, мовних вставок полегшує сприйняття матеріалу, унаочнює, втягує учня у процес, а отримані знання зберігаються в пам’яті.
Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)
учні та вчителі НВО №5
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
Придбання комп’ютерної техніки (ноутбук, мультимедійна дошка, проектор) і супутніх пристроїв.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
1) закупівля відповідного технічного обладнання
2) встановлення та налаштування
3) навчання вчителів
Ключові показники оцінки результату проекту
- урізноманітнення форм та методів роботи на уроці
- активізація пізнавальної діяльності учнів
- залучення усіх учнів до освітнього процесу
- підвищення якісних показників навченості учнів
- змінюється роль учителя: він стає активним учасником діяльності учнів, а не лише носієм знань
Очікуваний термін реалізації проекту
3 місяці
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
відсутні
Приклади (кейси) схожих рішень
подібний проект "Інформаційні технології в інклюзивній освіті" був реалізований для учнів ЗОШ №9 у 2016-17 рр
Мета проекту
Створити якісні умови для навчання