Опис
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
Мешканці Хмельницького змушені повторно відвідувати поліклініку, для того щоб ознайомитися із результатами своїх аналізів і обстежень.
Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)
Для усіх мешканців міста, особливо для тих, які цінують власний час.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
Створення сервісу з доставки та зберігання на медичній електронній картці пацієнта результатів аналізів та обстежень, зроблених у Поліклініці №4
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
- придбання, встановлення та налаштування техніки;
- навчання лаборантів методам роботи з програмою;
- інформаційна компанія з підтримки сервісу, спрямована на відвідувачів медичного закладу.
Ключові показники оцінки результату проекту
На етапі функціонування:
Кількісні:
- динаміка зростання та абсолютна кількість електронних результатів аналізів та обстежень, сформованих лабораторією поліклініки;
- динаміка зростання та абсолютна кількість людей, що додали до своєї електронної картки електронні результати аналізів та обстежень;
- динаміка зростання та абсолютна кількість людей, що роздрукували електронні результати аналізів та обстежень за допомогою інформаційного терміналу;
- зменшення часових витрат лабораторії поліклініки, пов’язаних із переходом на формування електрони результатів аналізів та обстежень замість паперових.
Якісні:
- відносна зручність доставки результатів аналізів;
- рівень прийняття формату агрегації та зберігання медичних даних на електронній картці пацієнта залученими до реалізації проекту сторонами;
- співвідношення позитивних/негативних відгуків щодо сприйняття результатів впровадження проекту від залучених сторін;
- рівень доступності нововведення для кінцевих споживачів.
Очікуваний термін реалізації проекту
3 місяці
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
- ризик неприйняття нових технологій та методів роботи працівниками лабораторії поліклініки;
- ризик часових витрат на впровадження, пов’язаних із внутрішньою інфраструктурою та специфікою роботи лабораторії поліклініки;
- ризик часових витрат, пов’язаних із поступовим сприйняттям інноваційного рішення кінцевим споживачем.
Приклади (кейси) схожих рішень
Cервіс “Vitagramma” у мережі приватних клінік “Synevo”