Опис
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
За сучасними програмами з природничих наук передбачається проведення практичних занять на метеомайданчиках.
Під час роботи на метеомайданчику насамперед поглиблюються знання програмного матеріалу, формуються компетенції, розвивається спостережливість та аналітичне мислення; учитель має можливість пов’язати теоретичний матеріал з практикою, що забезпечує ґрунтовність знань учнів.
Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)
Метеомайданчик використовується вчителями для проведення занять із природознавства та біології і ведення систематичного спостереження за об’єктами і явищами природи з учнями початкових та середніх класів.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
Для обладнання метеомайданчика обрана відкрита ділянка місцевості, поблизу школи, з природними умовами ґрунту й трав’янистою рослинністю.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
1. Огорожа території метеомайданчика.
2. Облаштування стільцями та столами.
3. Придбання та доставка приладів
4. Монтажні роботи
5. Естетичне оформлення метеомайданчика.
6. Урочисте відкриття
Ключові показники оцінки результату проекту
Завдяки проекту будуть поліпшені умови для спостереження за метеорологічними та природними явищами. Довгострокова мета проекту – прищепити любов до природи. Метеомайданчик надасть можливість учням застосовувати набутті знання на практиці.
Очікуваний термін реалізації проекту
квітень 2018 року
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
1. Природні умови
2. Несвоєчасне отримання обладнання і матеріалів
Приклади (кейси) схожих рішень
http://school9.net.ua/newslist.php?id=230
http://opzadvirnyi.edukit.mk.ua/geografichnij_majdanchik/
Мета проекту
Створення сприятливого морально-психологічного клімату на уроках природознавства з метою всебічного розитку особистості; орієнтація на розвиток у школярів екологічної свідомості. соціальної активності, відповідальності за збереження природи та її охорони; розвиток вмінь застосовувати знання у нетипових ситуаціях.