"ТолокаФест"-фестиваль соціальних ініціатив для міста Брав участь

Доданий
09.11.2016
Номер
661
Культура

Комунікаційна платформа яка має об’єднати всіх цих чудових людей, які працюють задля розвитку своїх міст і прагнуть дати поштовх до нових змін. Показати їх ініціативи місцевій громаді і стоврити для Хмельницького новий потрібний формат сучасного міського фестивалю.

Автор проєкту
Сергій
Сергій Ткачук
Бюджет
100 000 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

На наш погляд сталий розвиток міста,це не тільки завдання влади,але й спільна справа для громади міста,представників бізнесу,МГО та громадських активістів.
В Хмельницькому є низка діевих ГО,є активістів куьтури,митців,бізнесменів які самотужки створюють проекти потрібні для міста,на наш погляд час створити патформу яка б обєднала всі їх ініціативи,показала широкому загалу,створила майданчки для обміну досвідом та для практичного втілення спільних проектів.

Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)

1.Творчі та соціально активні люди будь якого віку
2.Громадські організації та активісти які мріяли про втілення своїх проектів у місті
3.Локальна спільнота яка стане прямим сподивачем цікавих заходів у місті чи у своїх районах
4.Діти з батьками та підлітки

Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування

Створити фестиваль міських ініціатив під час якого буде відбуватись низка соціальних проектів з у місті:толоки,мистецькі заходи,концерти,створення арт-обьектів,лекції,майстер класи.
Обєднання локальної спільноти та перетворення її у потужну громаду міста стане дієвим механізмом на шляху сталого розвитку Хмельницького,а фестиваль соціальних ініціатив ще одним проектом привабливим як для місцевих жителів так і для туристів.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1.Створення концепції і таймінгу
2.Домовленості з владою і вибір локацій
3.Круглий стіл з активістами та представниками МГО
4.Реклама проекту в соц.мережах та ЗМІ
5.Домовленості з учасниками з інших міст
6.Вихід у рекламу заходу
7.Проведення проекту
8.Аналіз.Робота над помилками

Ключові показники оцінки результату проекту

1.Кількість задіяних у проекті МГО та соціально активних представників міста
2.Кількість відвідувачів фестивалю
3.Задіяні у проекті представники бізнесу,влади та громади міста
4.Кількість позитивних згадок про проект у ЗМІ
5.Збільшення кількості соціально активної молоді і як наслідок більше соціальних проектів у місті

Очікуваний термін реалізації проекту

Березень-червень 2016

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1.Погодні умови
2.Недостатньа кількість реклами проекту і як наслідок мала кількість зацікавлених учасників.

Приклади (кейси) схожих рішень

1.Соціальний Фестиваль «Сусіди фест» (Київ)
2.План В (Харків)
3.План Z(Жмеринка)
4.Фестиваль сусідів (Львів)
5.Порто-Франко(Ів-Франківськ)

Фотографії