Опис
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
Забезпечення всім об'ємом інформації про роботу закладу, графік прийому персоналу, можливість найшвидшого візиту до лікаря чи отримання іншої послуги, можливість отримати зворотній зв'язок з пацієнтами для підвищення і контролю якості надання медичної допомоги. Можливість отримати таку інформацію суттєво зменшить потребу звернення в реєстратуру, що попередить скупчення людей в теперішній епідемічній ситуації та зменшить чергу.
Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)
Мешканці м. Хмельницького, що звертаются за медичною допомогою на вторинну ланку, в т.ч. особи з порушеннями зору.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
Встановити в приміщенні поліклінік комунікаційну систему з запрограмованою інформацією про структуру закладу, всі види послуг, які надає заклад, як по програмі медичних гарантій, так і на платній основі, про порядок отримання послуг, графіки роботи. В систему можливо запрограмувати різноманітні функціонали, потреби на які будуть виникати в процесі впровадження медичної реформи, можливо проводити анкетування для контролю та покращення якості надання медичної допомоги.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
Встановлення системи в коридорі 1 поверху
Ключові показники оцінки результату проекту
Зменшення черги в реєстратурі, можливість реєстратору більше приділити уваги особам, які сприймають лише живе спілкування, надання можливості доступу до інфомації особам, які не можуть через проблеми з зором, читати і отримати інформацію з стендів і повідомлень на інформаційних дошках. Покращення якості надання медичної допомоги шляхом отримання зворотнього зв'язку адміністрації і пацієнта.
Очікуваний термін реалізації проекту
1-2 місяці
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Суттєве падіння курсу гривні.
Приклади (кейси) схожих рішень
Аналогічні системи встановленні в відділах ЦНАП м. Хмельницького
Мета проекту
Налагодити інформування пацієнтів та зворотній зв'язок в доступній, зручній, сучасній та швидкій формі.
Проект реалізовуватиметься на об’єкті галузі
Охорона здоров'я