Опис
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
Впровадження програми формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM – освіта, або Стежинки у Всесвіт» у ДНЗ.
Забезпечення закладу освіти найсучаснішими засобами та технологіями для навчання дітей віком від 2 до 7 років. Це дасть змогу мотивувати дітей до отримання знань, зробити акцент на покращені якості української освіти в цілому. Завдяки роботі дітей за освітніми STREAM-програмами, щоб вони мали змогу розвиватись, створювати нові інноваційні проекти, щоб утвердити Україну як державу з сильним інтелектом.
Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)
для дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ДНЗ;
для дітей з особливими потребами;
для дітей та батьків центрального мікрорайону міста у вечірні години, та у вихідні дні.
Можливість використання практичним психологом, вчителем –логопедом для корекційно-розвивальних занять з дітьми дошкільного віку.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
Провідною діяльністю дошкільника є гра, і як його засіб – іграшка. Сучасним дітям- сучасні творчі іграшки. Саме - конструктор LEGO Education.Використання LEGO конструктора є чудовим засобом для всебічного розвитку дітей від 2 до 7 років, що забезпечить інтеграцію різних видів дитячої діяльності. Створення LEGO кімнати дасть можливість, поринувши в світ LEGO, забезпечити ефективність отримання знань про закономірності і послідовності, сенсорні еталони, прості алгоритми, діти зможуть порівнювати, спостерігати, проводити експерименти, розв'язувати нестандартні задачі, робити узагальнення, налагоджувати взаємодію з однолітками. Отримані знання та вміння стануть першим STEM-досвідом дітей, зроблять їх більш впевненими у собі і підготують до успішного навчання в Новій Українській школі.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
підготовка приміщення для розміщення легоконструктора
закупівля обладнання (LEGO конструкторів та меблів);
організація роботи кімнати в межах освітнього процесу ДНЗ та у доступі батьків з дітьми мікрорайону.
Ключові показники оцінки результату проекту
Проєкт сприятиме всебічному розвитку дітей дошкільного віку, формуванню наукових уявлень про оточуючий світ, вирішенню завданнь, спрямованих на розвиток уяви і на формування узагальнених способів конструювання . Це створить сучасний освітній простір для розвитку пізнавального і творчого потенціалу дітей. Забезпечення ДНЗ потрібним обладнанням створить умови для розвитку зацікавленості вихованців до конструювання, вивчення природничо-математичних наук, різних технологій, впровадження STREAM – освіти, STEM- освіти.
Очікуваний термін реалізації проекту
12 міс
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
за час ,який буде проходити реалізація проєкту можливо піднятися вартість наборів конструкторів.
Приклади (кейси) схожих рішень
Lego-кімната та 3D у НВК "Кияночка"
кімната конструювання LEGO ДНЗ №362.м. Київ
Мета проекту
Створення потужного трансформаційного LEGO середовища (LEGO-кімнати), що є чинником становлення сучасної особистості, створення дружніх партнерських стосунків: батьки- діти - педагоги, розвиток конструкційних творчих здібностей дітей
Проект реалізовуватиметься на об’єкті галузі
освіти