Опис
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
Хмельницький має імідж не туристичного міста. Міста, в якому обмаль історичних пам’яток і бідна історія, без яскравих подій в минулому. У мешканців України склалося уявлення, що Хмельницький – це місто-базар або місто, з якого можна розпочати туристичну подорож по історичним місцям Поділля. І в самих мешканців Хмельницького не має цілісної картинки, як можна представити Хмельницький історичний. А між тим, в Хмельницькому є достатня кількість історичних пам’яток, які можуть стати привабливими для туристів, як з України так і з–за кордону, і можуть спонукати туристів планувати свою подорож з обов’язковим знайомством з самим містом. Багата історія Подільського регіону, замки, гарні краєвиди – це все приваблює туристів. І місто Хмельницький, при належній презентації, буде містом привабливим для туристів. Але для цього потрібно, щоб був туристичний продукт, що презентує місто.
Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)
-мешканці мікрорайону Гречани
-інші мешканці нашого міста
-туристи з інших міст України, а також з-за кордону.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
1. Очистити фасад будинку площею – 450 м2.
2.Встановити систему освітлення для підсвічування історичної будівлі.
3.Надрукувати 100 екземплярів оновленої карти «Хмельницький цікавий» на двох мовах.
5.Підготовити 15 осіб, в тому числі не менше 50% з них пенсійного віку, для проведення екскурсій містом та представлення історії міста цікавим та креативним способом.
6.Залучити не менш ніж 25 осіб до толоки щодо очищення фасаду будівлі «Народний дім» («Dom Ludowy»).
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
1.Очищення фасаду будівлі, а саме: очищення цегли на фасаді. Задіяні сили: волонтери.
2.Буде започатковано волонтерський рух в місті для відновлення та підтримки історичної будівлі. Будуть закуплені засоби для очищення фасаду, встановлено риштування і протягом 3 оголошених субот волонтери будуть займатися очищенням цегли на фасаді.
3.Встановлення зовнішньої підсвітки будівлі. Для підсвічування будівлі будуть використані відновлювані засоби енергії, а саме 10 LED прожекторів на сонячних батареях. Монтаж системи освітлення буде здійснено силами громадської організації.
4.Встановлення на фасаді будинку таблицю з короткою історичною інформацію про будівлю.
5.Створення креативного туристичного продукту на прикладі історичної будівлі «Народний дім» («Dom Ludowy»).Підготувка 15 гідів, з активних мешканців міста, з яких не менше 50% мають бути люди пенсійного віку.
Ключові показники оцінки результату проекту
1.Створення нової туристичної локації на мапі міста Хмельницького для підвищення туристичної привабливості міста Хмельницького
2. Приведення історичної будівлі «Народний дім» («Dom Ludowy») до презентабельного вигляду для представлення мешканцям та гостям міста.
3.Залучення громади до процесів перетворення міста на безпечне та комфортне середовище проживання для кожного мешканця.
4.Започатковання волонтерського руху щодо відновлення та підтримки історичної будівлі.
5.Залучення осіб пенсійного віку до активного культурного та громадського життя міста.
Очікуваний термін реалізації проекту
3 місяці: травень-липень 2020 р.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
інфляція
Приклади (кейси) схожих рішень
Комплекс "Browar Lubicz" в Кракові, Польща
Ресторан "Losteria" в Нюрнберзі, Німеччина
https://issuu.com/rd.archigroup/docs/album_ludowy___compressed
Мета проекту
Підвищення туристичної привабливості міста Хмельницького, шляхом залучення активних членів громади до відновлення пам’яток архітектури та дослідження місцевої історії і створення креативного туристичного продукту.
Проект реалізовуватиметься на об’єкті галузі
Спорту та молодіжної політики