Опис
Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)
Сприйняття міста складається не тільки з вивчення його історії в музеях, розглядання архітектури та відвідування закладів. Його унікальний образ складається з дрібничок і саме вони найбільше запам’ятовуються, про них розповідають друзям.
У Хмельницькому недостатня кількість туристичних об’єктів, зокрема урбаністичних скульптур та фотозон, які розкривали б його різнобічний потенціал, робили б його привабливішим для мешканців і туристів.
Для кого цей проект (основні групи мешканців, які зможуть користуватись результатами реалізації завдання)
Результатом реалізації проекту зможуть користуватись:
- мешканці міста Хмельницького;
- організовані туристичні групи та всі приїжджі, що відвідують місто Хмельницький.
Пропоноване рішення вирішення проблеми і його обґрунтування
Після детального аналізу прикладу інших міст, котрі змогли вирішити проблему популяризації міста та залучення туристів було вирішено і у нашому місті створення мистецьких фотозон шляхом бюджетування за участі громадськості.
План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)
- Визначення місця для встановлення арт-о’бєкта;
- Виготовлення ескізу арт-об’єкта;
- Виготовлення арт-об’єкта;
- Встановлення арт-об’єкта;
- Монтаж освітлення;
- Благоустрій прилеглої території;
Ключові показники оцінки результату проекту
Підвищення туристичної привабливості міста Хмельницького, його реклама у світі, що дасть певний поштовх для розвитку міста у сфері бізнесу (сувенірна продукція тощо). Візуалізований слоган може стати розповсюдженим міським кліше.
Очікуваний термін реалізації проекту
Жовтень 2020 року
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Вандалізм
Приклади (кейси) схожих рішень
Інноваційне рішення, яке не має аналогів
Мета проекту
Метою проекту є:
1. Популяризація міста Хмельницького;
2. Створення привабливої фотозони для мешканців міста та туристів;
Проект реалізовуватиметься на об’єкті галузі
Культури і туризму